lördag 5 januari 2008

Redan brytna löften

Jaha då va man där igen att man bryter sina löften.


Jag hade tänkt mig att få ut en massa saker här hemma och inte gå och köpa på mig mer.
Men i går fick jag syn på en matta...och i dag va jag på en loppis jag och vad fick jag inte syn på där om inte ett skåp, som jag nu egentligen inte behöver men det va så fint och billigt så jag kunde bara inte motstå det. Nu måste jag bara få min sambo att hämta den för hemkörningen va lika dyr som skåpet.....:)




Tänkte att ni skulle få ta en tjuvtitta på utbyggnaden....skulle inte lägga ut några bilder fören det va helt klar så för ta det för va det är.



Kram på er alla och ha en go helg!!!

17 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

LÖften är till för att brytas!!! hi hi...Så fint det blev och där ser man ju den randiga tapeten! Må gott, kram!

Hanna sa...

Håller med. Löften är till för att brytas...Speciellt om det gäller loppisar. Det ser jättemysigt ut. Jag är helt förälskad i din ytterdörr.
Trevlig helg

Cattis sa...

Hej!
Varje gång jag kikar in på en sådan här "vit" blogg blir jag sugen på att måla vita saker och gå på loppis!

åå nyårslöften...jaja. tänk att man alltid väljer något som är så svårt att det bara inte går att hålla...

Du är nog inte den enda som "åkt dit" och vartefter året går faller fler och fler ;-)

Ljuva ro sa...

Kul att fynda lite!! Härligt att ni kommit så långt med ert utbygge! Vi hara bara rest stommen till vårat än så länge, men så snart lillens rum är klart ska vi gå vidare!

Tonje sa...

nyttårsløfter er til for å brytes...hehe

for en flott blogg du har her...masse vakre bilder...jeg kommer nok innom snart igjen...

ta gjerne en titt på min blogg!

MiaMaria sa...

Äsch då sådana löften är till för att brytas....
Ser så fint ut...

Må så gott!
Miamaria

Nilla sa...

Så fint det ser ut! Fräscht =)

Ha en trevlig helg!

Kram Nilla

Lilla Blanka sa...

Hej! Tack för ditt besök hos mig!
Vad härligt det ser ut, den där tapeten var riktigt fräsch, ja hela rummet ser ljust o luftigt ut - kul när det blir lyckat!
Kram
Mia

Anonym sa...

Älskar att titta på alla fina bilder av hem med inredning i vitt! :9
En likadan soffa står här i vårt vardagsrum, fast i grönt! :)

Maria sa...

Sådana löften får manminsann bryta om man hittar ett sånt fynd!!!

Jättefint!!

Sallys hus sa...

Men du så fint!!

Hihi...jag ger nyårslöften varje år och jag bryter dem varje år...det är lixom en tradition...fniss...
Kram Katarina

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Välkommen in till mig, har nog lite smarriga cup cakes över att bjussa på...Kram Mamma Millan<3


Fint rum!!!Fin blogg!!

elin1976 sa...

Jeg ler...jeg har det akkurat slik jeg også akkurat nå. Renker opp og pakker bort. Her er det overfylt og jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe noe nytt på lenge....det varte i 12 timer:O)
Det er ikke så lett når man finner så himla mye fint.

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

Marie sa...

Hej

Tack för kommentaren i min blogg, skoj att du varit inne i vårt hus. Så fint ni har det, underbar blogg du har. Hoppas på en bild på skåpet som du köpt, framöver.
Ha en bra helg!
Kram Marie

Anonym sa...

Hey there, my name's Mollie and sometimes I write about the same thing on my blog. I actually do have some questions for you if you don't mind.
Is it just me or does it look as if some of the replies seem
like they are coming from a bunch of idiots? :-P And,
if you are writing on more social sites such as web 2.
0 site list, I want to keep up with you. Could you publish a list
of all of your shared sites like your Twitter, Facebook
page or linkedin profile?

Also visit my web site ... farcry3wiki.com

Anonym sa...

My name's Jeff from Ritthem, Netherlands and I have to say your article is quite thoughtful. The clearness of your article is very good and I can assume you are an expert on this subject. With your permission, would you let me to grab your RSS feed to keep updated with future content? Thanks a ton and please continue the great work.

Here is my blog ... zona