onsdag 29 augusti 2007

Flera bilder.

Var inne på skarpkalligrafi.se och knyckte idén att skriva våra namn på tidskriftsamlarna, det blev inte lika fina som hennes men jag älskar att skriva för hand så det kommer nog bli några mera idéer att knycka.
Här är några av mina projekt som egentligen skulle vara klar innan vi åker till Turkiet på lördag men det kommer jag inte hinna.



En av dubbeldörrarna som ska bli vita men de är inte i så gott skick så det blir mycket att göra.
Dörrarna ska gå ut till våra utbyggnad vi håller på med.




Ikeas tvbänk som bara är halvt vit målad. Den ska sen var soffbord i killarnas tvrum när det blir färdigt. Har tänkt att lägga ut några bilder på ut byggnaden men det får bli lite senare.






Ett loppisfynd som är tänkt att bli en pall med förvaring, det fattas nått mjuk att sitta på.
Även den ska var till utbyggnaden.





3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jättefina tidskriftssamlare:-)
Och välkommen till bloggvärlden!
Ska bli kul att se vad ditt hem har att bjuda på för inspiration. Bilderna så långt verkar lovande!

Återkommer inom kort hit för att kika:-)

Susanne

Ljuva ro sa...

Vilka fina tidskriftsamlare! Jag är också ny i bloggandet, lätt att bli fast! Välkommen att titta in på min sida! Kram

hemma bäst sa...

Hej!! jag hittade din blogg hos Uppe på vinden. Om jag hade kunnat skriva så snyggt som du gör,så hade jag nog skrivit små ettiketter på allt möjligt,väggord mm.mm tyvärr så är jag ur usel på det. kram