torsdag 30 augusti 2007

Utbyggnaden







Här är starten på vår utbyggnad, vi har kommit längre men har inga bilder på det och det är mörk ute nu så det få bli en annan gång.


Jag har berättat att jag har sambo och två pojkar men jag glömnde våran goa katt Linus, även han är en kille jag är ensam tjej här hemma.


Igår sa min ena son till mig: Fast man tycker om en färg så behöver man ju inte måla det över allt, jag tror att han syftar på vitt, ja det blir ju mycket vitt...men de är ju så fint

Som jag nämnt tidigare åker jag till Turkiet på lördag och nu kommer jag ha extra mycket hemlängtan du jag fått dille på det här med att "blogga"och jag är inte den som är jätte förtjust i att vara hemifrån, det är ju så att borta bra men hemma bäst.

I morron om jag hinner ska jag fota lite och öva på att lägga in bilderna i dator för det kan jag inte ännu, bilderna jag lagt ut fanns redan inlagda.

Kram och varmt välkomna alla som tittar in hos mig, för jag hoppas det blir fler och till er två om lagt in varsin kommentar tack så jätte mycket det så kul

3 kommentarer:

Ljuva ro sa...

Hej igen! Vi håller också på att bygga ut huset, men har bara kommit till grävningen... ska snart visa projektet på min sida... Roligt att du lagt in mig som favorit, själv har jag en länk till din sida, hoppas det är ok! Ha det härligt i Turkiet, njut av sol o bad! Bloggandet finns ju alltid kvar...!

Ljuva ro sa...

I Örebro finns en jättefin affär som heter CE interiör, samt Stilmagasinet . Finrummet och Village är andra tips... ja det finns många i city... kommer inte på några fler just nu...På Mariebergs köpcentrum finns Nice.

Anonym sa...

Vad roligt med ett utbygge. Vad ska det bli där?
jAG HAR NU UPPTÄCKT DEJ VIA NÅGON ANNAN BLOGG.
TREVLIGT, HIT KOMMER JAG IGEN.
KRAM HJÄRTAN PÅ TRÅD
"m"