söndag 16 september 2007

Helgen lider mot sitt slut!

Då var det söndags kväll igen!
Har nyss haft en stund för mig själv då de andra i familjen varit på hockey.
Och under tiden pyssla jag här hemma.
Igår var jag på loppis turné. Jag fick tag på 3 örngott med spets och 3 lakan med spets, har sett att många gjort så fina gardiner.
Jag köpte även en hylla, ett syskrin som givetvis ska bli vitt(det är redan målat en gång) och så köpte jag ett silver fat. Jag tycker jag fynda riktigt bra då jag fick allt för 200 kr.

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Du har verkligen gjort fina fynd!! Fortsatt mysig söndagskväll1 Kram!

Ljuva ro sa...

Jobbigt när bilen krånglar och butiken inte har blommor...! Syskrinet kommer att bli så fint i vitt! Kram

Stina sa...

Verkligen fina saker. Kramis

Tack, för go kommentar.

På min gatan i stan sa...

Jajemensan! Länka du, bara roligt!!! :-)

KRAM!

Sallys hus sa...

Vilka fynd du gjort!
Vilket fint syskrin!!
Kommer bli ursnyggt med lite färg.

Hälsa din moster att det var i Nerikes Kil vi hämtade stenen.
Man betalar 50kr sen får man fylla en släpkärra. Dessvärre var det lite ont om sten det här året. Nu kanske det har fyllts på.
Jag tror att det heter Ballast men hon kan kolla i telefonkatalogen.

Kram Katarina

Lallis sa...

Ja det var ju verkligen fina fynd!
Kul:)
Ha en fin vecka som kommer .
Kram Lallis