söndag 23 september 2007

Loppis

Hoppas ni har haft en riktigt go helg !

Ni får jätte gärna fylla i min lilla enkät,de skulle vara så kul att vet vilka som kommer in och hälsar på, man är ju lite nyfiken.

Ja då har man varit på loppis igen.
Den här gången blev det inte så mycket, men alltid hittar man nått.
Precis när jag skulle i väg såg jag våran katts matskålar och det har aldrig slagit mig förut vad fruktansvärt fula dom var, så det var skålar jag var ute efter i första hand.



Så klart kissen ska ha fint!
Och en lampa fick jag med mig hem, den var rosa




och nu har den så klart blivit vit.


Kram Pernilla

10 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Så klart att en sån fin kisse ska ha fina skålar;-)
Lampan blev verkligen snygg med lite vit färg, och med den skärmen till...
Kram/Birgitta

Ardisia sa...

Självklart ska katten ha det vitt också :)

Lampan blev jättefin!
Ha en bra måndag, KRAM

Ardisia sa...

Äsch =) Nu ser man vadjag tänker hela tiden.. Självklart ska katten ska ha det VACKERT också. Eller.. Varför inte vitt också ;)Kram

Linneagården sa...

Men så bra lampfoten blev vit, jättesnyggt.
*kram* /madelene

Ljuva ro sa...

Klart kissen ska ha det fint oxå! Lampan blev jättefin i sin vita skrud! Det är det som är så bra med loppisar och vitfärg, de passar liksom ihop!

MiaMaria sa...

Jättefin lampfoten blev med den vackra skärmen.
Vacker katt! // Miamaria

Sallys hus sa...

Ååå.. va fint det blev!
Vilken jätte fin skärm.
Mmm.. klart att katten ska ha det fint också!
Kram Katarina

Anonym sa...

Loppis är en guldgruva :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

oj så fint DU har det då....jag bloggar omkring å så hamnade jag här.Kommer gärna åter.
Mvh Pernilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är ju inte alltid man hittar något på loppisar...man ska ju ha lite tur också.
Kram
marie